top of page

גופי תאורה מאתרי סחר בחו"ל- כן או לא?

כולנו כבר מכירים את האפשרויות הרבות של רכישת מוצרים מאתרי מסחר, וחלק מאיתנו אף מבצע רכישות שכאלה על בסיס קבע עבור בגדים, נעלה, מוצרי נוי לבת ואף עבור מוצרי חשמל. מה הבעיה עם רכישת מוצרים שנרכשים מאתרי מסחר מעבר לים? שהם אינם נבדקים לעומק על ידי מכון התקנים בארץ.

מה כבר צריכים לבדוק בבגד תמים למראה או במוצר חשמלי? לא מעט.


תכירו את מכון התקנים הישראלי


מכון התקנים בוחן את הפריטים שהוא מקבל לידיו בצורה מאוד מעמיקה, והעיקר הוא לוודא שאכן מדובר במוצר עמיד ובאיכות טובה, וכן כי לא מדובר במוצר פגום שבשל ההרכב הזה שלו יכול להעמיד את המשתמשים בו בסכנה. בגד, למשל יכול להיות מחומר דליק. פריט משחק לילד עלול להיות צבוע בחומר רעיל, ומוצר חשמלי עלול להיות מורכב בצורה שיכולה להביא לקצר ודליקה.




נמנעים מראש מן הסכנה


אומנם לא מעט מוצרי חשמל שנרכשים בארצות שמעבר לים יכולים להגיע עם תג מחיר די מפתה שיכול לחסוך לא מעט כסף לישראלי שחשוף כבר זמן רב ליוקר מחיה שמעיק על הכלכלה הביתית, אולם, יש לחשוב לעומק לגבי הרכישה של גופי תאורה מאתרי מסחר סיניים, למשל, מכיוון שהמוצרים הללו לא נבחנו על ידי מכון התקנים והם אינם נושאים תו תקן ישראלי. דבר זה אור בפועל כי לא רק מניחים את ההשקעה הכספית הזו על קרן הצבי, אלא גם מסכנים בפועל ממש את הדירה על תכולתה ועל האנשים שחיים בה, מכיוון שקצר יכול להתרחש ואפילו דליקה.


קונים גופי תאורה בארץ


היתרון הגדול של רכישת גופי תאורה בארץ בכך שיודעים כי הם עברו בדיקה קפדנית של מכון התקנים, ומעבר לכך, במידה ואכן ישנה סוג של בעיה, תמיד ניתן לפנות ביתר קלות אל הגורם שממנו התבצעה הרכישה, בשפת האם שלנו ועם מעבדה שבה ניתן לשים את גוף התאורה לבדיקה ותיקון לפי הנדרש.

חנויות תאורה איכותיות שמעניקות שירות ברמה טובה לא יתפשרו עד אשר הלקוח יהיה מרוצה, ויקבל לידיו גוף תאורה תקין שיוכל להאיר את החלל שעבורו נרכש.

בנוסף, ברכישה מאתרים סיניים בהחלט יכול להתקבל מוצר פגום, שעליו יש לפתוח פניה למוכר ולחכות עד אשר הנושא ייפתר בצורה טובה...כל זה מעלה את רמת הסיכון של רכישה שבהחלט יכולה להיות לא משתלמת ומאוד מטרטרת וארוכה יתר על המידה.


לסיכום, ניתן לומר שהמבחר והמחירים באתרי מסחר בחו"ל מציעים מוצרים די מפתים, אבל עלינו הצרכנים להפעיל את שיקול הדעת ולבחון האם הרכישה של מוצר חשוב כמו גופי תאורה עדיף כי תתבצע ממקור מוכר ומהימן, עם השקעה חכמה ונכונה בה גם מקבלים יעוץ תאורה מקצועי וגם נהנים משירות שלאחר הקניה.

48 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page