top of page

לא מעט אנשים נוטים להתבלבל בכל הנוגע לצבע האור שקיים בתחום התאורה נכון להיום. הרבה מאוד השתנה מאז נורת הליבון ונורות הפולורסנט, וכל זאת רק לטובה, החל מחיסכון אדיר בחשמל עם נורות לד שיכולות להאיר לתקופה ארוכה מאוד ללא כל בעיה וכלה בסביבה יותר בריאה עבור כולנו בשל זמן שימוש ארוך במוצר אחד.


מה מעבר לכל אלה? עולם הנורות השתדרג במידה שמאפשרת לכל אדם לדייק במידה רבה את צבע האור שהכי לטעמו, וכאן, זה חשוב לדייק את הבחירה על מנת ליהנות מתאורה שמתאימה לסביבה שבה היא נמצאת. מדוע? כי לא כל תאורה טובה בכל חלל. ישנה תאורה עם גוון אור שתתאים יותר לחדר מגורים, כזו שתהיה רלבנטית עבור משרד וכזו שתהיה מתאימה למספרה.



איך יודעים לבחור לפי קלווין? קודם כל הדרך הכי טובה לדייק היא על ידי תדרוך מאת איש מקצועי בתחום התאורה. יועץ תאורה מקצועי ידע להנחות את הלקוח בנוגע לצבע האור לפי המיקום וסוג השימוש באותו גוף תאורה, עם עין מקצועית ומנוסה שיודעת להבדיל בין כל אלה.


פתרון נוח שקיים בגופי תאורה חדשניים מציע את האפשרות להתלבט לגבי גוון האור במעמד ההתקנה, ולא בהכרח לבחור בעת הרכישה ולהתחייב לגוון אור ספציפי אחד. כיצד? על ידי כפתור בורר גוון CCT שאיתו בוחרים מבין שלושה גווני אור את זה שהכי אוהבים והכי מחמיא לחלל שבו את גוף התאורה מתקינים.

בנוסף, ישנם גופי תאורה שמגיעים עם שלט בורר גוון אור, שגם מציע נוחיות והתאמת גוון האור באופן משתנה גם אם גוף התאורה כבר מותקן על התקרה.

32 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page